Wednesday 29 January 2014

2nd week!




This is the Sembei (rice cracker) place in the video. 
The lady is nice. The music is awesome. The rice crackers are yummy. The tea is free and hot and good.
Hence I like this place a lot.


C'est le petit magasin de Sembei dans la video.
La dame est gentille. La musique est sublime. Les crackers au riz sont délicieux. Le thé et chaud et bon.
DONC j'aime beaucoup cet endroit.






Ce qu'il faut faire, quand il fait froid, c'est mettre plein de petites couches. 
Ici vous pouvez observer ma grande maitrise des motifs et des couleurs (aussi connue sous le nom de '' 'tain vas y j'vais tout mettre sur moi c'est impossible j'aurais pas froid')





Owly chopsticks from the Central Community Health Team in Southampton! Big Uuuuppppp!
And some special weird brocoli with hot pepper, rice, and ume boshi (pickle plum).
If you haven't eaten an ume yet, you simply have not lived. Sorry.






Those are Korean Nori (seaweed) - they are made with sesame oil and are really thin. You pick up your rice with it.
It has a really delicate taste. It's lovely.

Ce sont des nori (feuilles d'algues) Coréennes, avec de l'huile de sesame, c'est super fin.
Tu prends ton riz avec, c'est très délicat, c'est bon.






I'm gonna teach the git some manners.
J'vais apprendre quelques manières a c'te saloperie de chat.

No comments:

Post a Comment

Ah bon?